Müügitingimused

Veebipoe DESOBOOTS.EE (edaspidi Veebipood) omanik on ÕF Desoboots , Asukohaga Kaunase puiestee 70 50706 Tartu. 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu  kauba kättetoimetamise eest. 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 

Tellimuse vormistamine 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita  nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse  ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,  teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba  kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

Kohaletoimetamine 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kalendripäeva jooksul. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Taganemisõigus 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul  [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb  sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud  tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on  vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba  testimiseks füüsilises poes. 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja  toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus  alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba  kättesaamisest. 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb  asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et  ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14  päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja  tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb  toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja  kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama  kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind  veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,  mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba  üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et  puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe  kohustus. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile desoboots@gmail.com või helistada telefonil: +372 5832 4005.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. 

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või  asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,  tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas  vormis 15 päeva jooksul. 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-maili  aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.  Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada  kaupa. 

Vaidluste lahendamine 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile desoboots@gmail.com või helistada telefonil: +372 5832 4005. 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik  pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust  esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud  lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.